2047

15-03-2015

Stor tak til min niece, Anita, som bestyrer Anitas Billedblog. Hun sakser flittigt striber fra Politiken og sender dem til mig. Jeg blev inspireret af denne stribe til nedenstående rimeri.


 Wulffmorgenthaler

Dybt forelsket var den lille herremus,
forelsket i den henrivende computermus.
Optændt af en altfortærende brunst
tryglede han om hendes gunst.
Nu er han ulykkelig, sur og knotten.
for hun sagde: ”Du holder dig på måtten!” 

Billedet kunne jeg ikke holde mig fra,
så nu ser det sådan ud:

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)