1703

03-06-2012

Min søde anjoe er i dag i det morbide hjørne,
hvilket inspirerede mig til efterfølgende:

To nyankomne hanengle sad i paradisets bar.
De nød en drink, mens uniformerne blev gjort klar.
”Hvordan døde så du?”
”Tja jeg gyser og husker det med gru,
jeg gøs og frøs på forfærdelig vis,
og til sidst var jeg frosset helt til is!
Hvordan med dig?”

”Jeg til døde næsten skammer mig!
Det var en ret så pinlig sag,
jeg døde af et glædeligt hjerteslag!
Jeg fik den grimme tanke, desværre,
at min søde kone havde en affære.
Jeg for hjem og dukkede uventet op.
Bingo. I sengen lå hun uden en trævl på sin krop.
Hun sagde, hun var helt alene.
Selvfølgelig var det løgn, sgu jeg mene.”

"Overalt i to timer ihærdigt jeg leder.
Jeg fandt ingenting og om forladelse beder.
Af glæde mit hjerte holdt op med at slå,
derfor mit liv på jorden helt gik i stå!”

”Idiot, jeg stadig af kulde gyser.
Du skulle have kigget ned i husets fryser!”


1 kommentar:

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)